نازی همدم منه سربازا

جاده خآکی

نوشته های یه رهگذر غریب

نازی همدم منه سربازا

 

دیشب در پادگان پاس بخش بودم

 

 

نازی همدم من

 

 

همه در خواب و من بیدار بودم

 

 

نازی همدم من

 

 

تفنگمو نهادم بر لب سنگ

 

 

نازی همدم من

 

 

نشستم گریه کردم با دل تنگ

 

 

نازی همدم من

 

 

الهی خیر نبینی سر گروهبان

 

 

نازی همدم من

 

 

چرا منو کردی نگهبان

 

 

نازی همدم من

 

 

نوشتم نامه ای در برگ انگور

 

 

نازی همدم من

 

 

شدم بیچاره گشتم از وطن دور

 

 

نازی همدم من

 

 

نوشتم نامه ای در برگ چایی

 

 

نازی همدم من

 

 

 

کلاغ پر می روم مادر کجایی

 

 

 

نازی همدم من

 

 

 

نوشتم نامه ای در برگ خرما

 

 

نازی همدم من

 

 

چطور طاقت بیارم 21 ماه

 

 

نازی همدم من

 

 

لباس آشخوری رنگ زمینه

 

 

 

نازی همدم من

 

 

 

برادر غم نخور خدمت همینه

 

 

 

نازی همدم من

 

 

 

بسوزد آنکه خدمت را بنا کرد

 

 

 

نازی همدم من

 

 

 

تمام مادران را چشم به راه کرد

 

 

 

نازی همدم من

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت22:28---23 مرداد 1392
دیـوآنـﮧ ےِ روزْهآیـے هَسْتــَم،

کـﮧ مِهـربآטּ میشَوے ...

حَتـّے اَگـ َـرْ نَـدآنمْ چـرآ ..!
وب خوبي داري به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, ] [ 1:5 ] [ حمیده ] [ ]
[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]